czwartek, 17 kwietnia 2014

Lakier termiczny AllePaznokcie 07, 5ml

Czyli coś co kupiłam z ciekawości.

Czy zadziała...?
Jak zadziała...?

Cena za takowy to 5,50zł.

Tak lakier wygląda zaraz po nałożeniu (wg zaleceń producenta nałożyłam trzy, ale jak widać będzie potrzebna kolejna).





Potem wystarczy paznokcie poleć zimną wodą i zmieniają kolor, tutaj widzicie kolory na paznokciach na przemian:

                                                                 (kolory na żywo są nieco bardziej soczyste)




Tutaj na zdjęciach jest ombre, ale wiem, ze tego nie widać za dobrze, niestety mój aparat w telefonie nie chciał wyłapać tej różnicy :( Musicie porządnie wyostrzyć wzrok i polecam zakup innych odcieni;p



 (niebieska płytka, zielone końcówki)


                                                                      (zielona płytka, niebieskie końcówki)


Lakier dość długo pozostaje miękki, Jednak efekt jest bardzo fajny. Na pewno sprawdzi się na wakacjach kiedy to z gorącej plaży wskakujemy do chłodnej wody :). Można wybrać bardziej zaskakujące połączenia, np czarny zmieniający się w róż. Ja troszeczkę żałuję swojego wyboru, jednak kolory są utrzymane w wiosennym klimacie, więc lakier na pewno zużyje.








P.S. Przepraszam, że chwalę się tak nierówno pomalowanymi paznokciami, ale chciałam baaardzo się z Wami podzielić efektem, a przy małym bobasie ciężko jest mi znaleźć w ciągu dnia odpowiednio długą chwilę żeby zrobić to porządnie ;).


xoxo

2 komentarze: