piątek, 25 kwietnia 2014

Ciąg dalszy mojej miłości do Yves Rochere

Dzisiaj mam dla Was recenzję Kremu BB Idealna Cera 50ml.



Blogger odmówił mi posłuszeństwa i muszę pisać wszystko od nowa ehhh, złośliwość losu...

Tak więc Yves Rocher Pau Parfaite 6en1.

Urzekł mnie od pierwszego wejrzenia. 

Producent pisze o nim tak:
Moje wrażenia:
-nawilża subtelnie,
-ujednolica, pomimo tego, ze mam naczynkową cerę,
-tuszuje, ale bez przesady w końcu to BB, a nie CC,
-wygładza, skóra ma jest delikatna jak pupa niemowlaczka,
-przywraca blask, cera jest świetlista, ale bez przesady, brak efektu tłustości,
-chroni, to się okażę jak słoneczko będzie dłużej przygrzewało :).

Tak więc ogólnie moja opinia jest zgodna z tym co napisano na opakowaniu, a to się naprawdę rzadko zdarza. Kremów BB ogólnie nie lubię, jedyną ich zaletą do tej pory było to, że są lżejsze od podkładów. Ten podpasował mi idealnie i już na stałe zapewne zawita w mej kosmetyczce. Do tego ma bardzo estetyczne opakowanie, zero kiczu.



Myślę, że nawet jeśli troszeczkę się opale to wtedy również dopasuje się do mojej cery. Do tego uwielbiam jego zapach!

Na dłoni wygląda na dość jasny:




Po rozsmarowaniu jednak jest niewidoczny:

Cena katalogowa 49zł (kupiłam za połowę ceny).
Na stronie przy zamówieniu nawet jednej najtańszej rzeczy możemy dostać go gratis.
Teraz trwa promocja dzięki której za zakupy o wartości 100zł zapłacimy 50zł.
Oczywiście kuszą kolejnymi dodatkami przy większych zakupach ;).

xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz