piątek, 25 kwietnia 2014

KONKURS!

Jako, że blog 28 maja kończy roczek, zapraszam Was wszystkich do wzięcia udziału w zabawie.

Konkurs "Minia wyprawka dla Buzi Maluszka"

Nagrody to:
- smoczek NUBY Natural Touch 0-6m,
- smoczki Mothercare 6m+,
- dwuczęściowy zestaw sztućców Disney Baby 4m+,
- dodatkowo miła niespodzianka :).




Zadanie konkursowe polega na opisaniu w kilku słowach, mogą to być same przymiotniki, temperamentu Waszego maluszka, te, które są w jeszcze w brzuszku również mogą być opisywane!

Wygrywa oczywiście najbardziej interesująca wypowiedź!

Konkurs trwa do 28 maja.
Wyniki najpóźniej pojawią się 4 czerwca.
Najciekawsza wypowiedź pojawi się na blogu, wygrana osoba prześle na adres fakendeju@gmail.com swoje dane do wysyłki, najpóźniej 7 dni od ogłoszenia wyników, jeśli tego nie zrobi, wybrana zostanie kolejna osoba.
Odpowiedzi konkursowe proszę umieszczać w komentarzach pod tekstem.
Paczkę wysyłam wyłącznie na terenie Polski.
Nagrody przekazane na konkurs są moją własnością.


xoxo

24 komentarze:

  1. Moje dziecko jest ruchliwe i przebojowe .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!

    Mój synek to mały człowieczek - demolka. Elektronika (telewizory, piloty, telefony, laptop), zmywarka, lustro, otwarta łazienka i otwarty zamrażalnik działają na niego jak magnes - rzuca wszystko i szybkim raczkiem biegnie do celu. Poza tym to uśmiechnięty czaruś i skrzeczący słowa "Gagagaga" rozmowniś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój synek to śmieszek kochany, który ciągle uśmiecha się do mamy:-) Płaczek z niego też jest nie mały, nie chce spać, woli się bawić dzionek cały:-) Choć 3mc dopiero ma już stawia na swoim, ale mama gwiazdkę z nieba mu da:-) pozdrawiam serdecznie Kasia mama Frania:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matyldy temperament to jak dzień i noc, albo słońce i deszcz. Czasem spokojna i okiełznana może zmienić się w szatana ;) Marudząca i płacząca, jak przystało na 4 miesięcznego brzdąca. Ale gdy do mamusi się przytuli, to mama jej problemy utuli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mała (siedmiomiesięczna) córeczka jest uczuciowa, jeśli można to tak nazwać - lubi się przytulać, ściskać. Jest bardzo aktywnym dzieckiem, energicznym. Nie raczkuje jeszcze ale usilnie próbuje się przemieścić robiąc "mostki" na plecach, raz podnosząc raz opuszczając pupcie. Uwielbia, gdy coś się wokół niej dzieje. Interesują ją grające, szumiące, stukające zabawki. A najlepsza zabawa jest wtedy, gdy Mama albo Tato śpiewa, robi dziwne miny, wydaje różne dźwięki. Lubi towarzystwo. Nasza córeczka wie, że musi nas troche pozaczepiać i bardzo często zwraca na siebie uwagę piszcząc do nas radośnie (w ten sposób nas nawołuje). Gadatliwość też się wtedy ujawnia - "bababa" "bapa". Jest też dobrym obserwatorem. Nasza córeczka jest też bardzo wesoła, pogodna, często uśniechnięta. Pozdrawiam, MagdaLena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasz Adasiek jest mega wesoły niczym kabaret Ani mrumru, ma w sobie tyle energii, że mógłby obdzielić nią cały świat, uczuciowy jak Orka, towarzyski jak mało kto, ma wyrafinowany gust muzyczny-śpiewać kołysanki może tylko mamusia:). I aparat z niego nieziemski. Podobno mamusia to niezła aparatka:)) Nie możemy sobie w towarzystwie naszego pięciomiesięcznego amanta pozwolić na nudę i chwilę ciszy nawet gdy śpi ponieważ cisza w cale nie pasuje maluszkowi, ciągle musi się coś dziać.

    OdpowiedzUsuń
  7. N - Nikodem to Nasz aniołek.
    I -Interesuje do wszystko:) ciekawski.
    K -Kochany i wrażliwy.
    O -OPTYMISTA zawsze uśmiechnięty.
    D - Delikatny jak kwiatuszek.
    E -Emocjonalny i pieszczotliwy.
    M -Mądry, wie czego chce.Potrafi to osiągnąć mimo wieku;)

    Nikodem to nasze szczęście.Promyczek słońca,które zawsze świeci.

    O -Opiekuńcza,troszczy się o brata.
    L -Lubiana przez wszystkich:)
    i -Inteligentna dziewczynka.
    W -Wesoła po tatusiu:)
    K -Kreatywna po mamusi:)
    A -Aktywna, Szalona,Słodka, Kochana:* nasza mała dama.

    mama Oliwki i Nikosia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój synek jest bardzo ruchliwym, żywiołowym i wesołym dzieckiem. Wszędzie go pełno, wszystkiego jest ciekaw i ma w sobie niezliczone pokłady energii. Do tego, ranny ptaszek z niego (budzi się między 5 a 6 rano przeważnie, bez względu na godzinę o której go położę). Uwielbia się wygłupiać. Bywa też głośny gdy wesoło pokrzykuje z radości, mówi coś po swojemu czy zaczepia innych.

    Isia (mama Miśka)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja córka jest dzieckiem bardzo pogodnym chętnie się uśmiecha nie tylko do nas rodziców ale również do innych osób, uczy się dzielnie prze całe dzionki coraz to nowych umiejętności, nie potrafi usiedzieć w miejscu odkąd umie się obracać to nic innego nie robi jak kic i już jest na brzuszku

    OdpowiedzUsuń
  10. Napiszę w kilku słowach, tak jak jest w zadaniu: Mój synek to mały promyczek słońca, który rozświetla nasze dni swoją ciekawością świata i wesołym, zadziornym uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Córcia w brzuszku to strasznie ruchliwe stworzenie, szczególnie się uaktywnia gdy starszej czytam książeczki - od razu dostaję potężnego kopa, a potem to już podskoki i harce na całego! Mam nadzieję, że to z radości, a nie ze złości ;) Tak sobie myślę, że zaraz po pierwszym krzyku zacznie nam recytować coś Brzechwy lub Tuwima, albo zaśpiewa na całe gardło "Zuzia lalka nieduża" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodałam, że ten wielki moment nastąpi ok 8 maja :D Trzymajcie kciuki! :)

      Usuń
  12. K- kochana kluseczka
    A- a gdzie jest moje mleko
    J- jeszcze mleczka mi dajcie :)
    E- emanuje uśmiechem i radością
    T- tak, tak ten temperament to po Tacie
    A- a uroda to po mamie
    N- no to właśnie cały ja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. K- kochana kluseczka
    A- a gdzie jest moje mleko
    J- jeszcze mleczka mi dajcie :)
    E- emanuje uśmiechem i radością
    T- tak, tak ten temperament to po Tacie
    A- a uroda to po mamie
    N- no to właśnie cały ja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój malutki synek Kubuś się nazywa. Na swoim pianinku zawsze chętnie grywa. mój mały łobuziak wszystkich zauroczy, swoimi psotami od rana do nocy. Wielki z niego łobuz, lecz grzeczny tez bywa, płatki z moich kwiatków, bardzo chętnie zrywa. Ciąga mnie za włosy, wbija swoje ząbki, tatuś do nas mówi "moje dwa gołąbki". Piękny ma uśmieszek od ucha do ucha, nawet kiedy krzyczę, on wcale nie słucha. Leżeć wcale nie chce, na rękach być lubi. Kiedy pije mleko wtedy nie marudzi. Kocham tego szkraba najmocniej na świecie, bo to jest po prostu MOJE super dziecię. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę wszystkim powodzenia :D
    Może wzajemna obserwacja? Jeśli tak to zaobserwuj pierwsza i napisz u mnie na blogu że obserwujesz to zrobię to samo :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój jest małym głodomokiem , niecierpliwym małym stworkiem.
    uśmiechniety gdy wyspany, Lubi bawić sie rączkami .
    Nerwusem jest kochanym no i leniuszkiem ukochanym .

    OdpowiedzUsuń
  17. mój synek jest po prostu super:) zawsze wesoły i uśmiechnięty :) i zawsze gotowy do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja córka jak prawdziwa kobietka jest zmienna niczym wiosenny dzień. To przywita cię prześlicznym uśmiechami, aż się śmieje cały świat. Zaszczebiocze niczym słowik, w słoneczne południe. Ni skądinąd zachmurzy się i rzuca piorunami, gdzie popadnie, wówczas lepiej jej z drogi zejść.

    Ela Kuźmińska- mama Natalii

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy wyniki???

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeden, dwa ,trzy, cztery,
    nasza Hania jest jak z wyższej sfery.
    Jeszcze na świecie się nie pojawiła,
    ale już dużo zamieszania narobiła.
    Jej pierwsze kopnięcie,
    to nie było dla mnie przyjemne przedsięwzięcie.
    Od tej pory,
    to rankiem atak w brzuszku jest całkiem spory.
    Podejrzewam sportswomen bez wahania,
    to nie będzie delikatna i powabna hehe dama.
    Mąż mówi, że może tancerką zostanie w przyszłości,
    samba, rumba czy tango nie sprawiają Jej trudności.
    A to się wzmaga gdy zaczynam śpiewanie,
    ohh to już nie jest tylko łaskotanie.
    Mój już nie mały brzuch to dla Hani perkusja,
    przede wszystkim rano to daje ogromnego susa.
    To ruchliwy maluszek,
    ohh czasem się zastanawiam , czy wytrzyma to mój powiększający się nadal brzuszek.
    Jak na 33 tydzień to Hania dopiero wariuje,
    i dosyć swoją wielkością podczas badan USG imponuje.
    To będzie mocna tzw. Babka,
    to będzie kobietka- nie lada gratka.
    Energia już w brzuchu Ją rozpiera,
    co będzie potem ? - ohh dech mi zapiera.
    To nasze pierwsze maleństwo i to bez wahania,
    Hania- to dziewczynka 100 %-owego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  22. 55 year old Graphic Designer Alia Pullin, hailing from McBride enjoys watching movies like Doppelganger and Soapmaking. Took a trip to Catalan Romanesque Churches of the Vall de BoíFortresses and Group of Monuments and drives a Jaguar C-Type. Kliknij ten link

    OdpowiedzUsuń