wtorek, 3 czerwca 2014

WYNIKI KONKURSU!

Zainteresowanie było nie małe, więc jest mi niezmiernie miło, że mamusie i tatusiowe poświęcili odrobinke czasu na ten konkursik.

Wygrywa Pani ANETA WNUK!
Wypowiedzią:
"Mój malutki synek Kubuś się nazywa. Na swoim pianinku zawsze chętnie grywa. mój mały łobuziak wszystkich zauroczy, swoimi psotami od rana do nocy. Wielki z niego łobuz, lecz grzeczny tez bywa, płatki z moich kwiatków, bardzo chętnie zrywa. Ciąga mnie za włosy, wbija swoje ząbki, tatuś do nas mówi "moje dwa gołąbki". Piękny ma uśmieszek od ucha do ucha, nawet kiedy krzyczę, on wcale nie słucha. Leżeć wcale nie chce, na rękach być lubi. Kiedy pije mleko wtedy nie marudzi. Kocham tego szkraba najmocniej na świecie, bo to jest po prostu MOJE super dziecię. :)"

Proszę o kontakt na email: fakendeju@gmail.com


Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział i zapraszam do obserwacji bloga, pod koniec czerwca odbędzie się KOLEJNY KONKURS! :)


xoxo

2 komentarze: