wtorek, 3 czerwca 2014

Wnioski z testowania produktów TESCO.

Trochę mnie nie było, a w międzyczasie udało mi się wykupić wszystkie produkty TESCO z kuponów  których pisałam >>tutaj<<.

Polskie jabłka Jonaprince słodkie, twarde - rzeczywiście takie były, naprawdę smaczne polecam :),
Avokado Hass - dość małe, zwykłe awokado,
Bułki wiejskie ciemne - smaczne, pewnie jeszcze kiedyś je zakupię,
Sałatka Florencka - ogólnie dość gorzka, jednak smaczna,
Musztarda Starofrancuska gruboziarnista - niezbyt smaczna, zostanę przy tej, którą używałam do tej pory,
Zioła prowansalskie mieszanka - dobre,
Pieprz czarny ziarnisty - dobry,
Papryka słodka mielona - dobra,
Kiełbaski bratwurst - dość słone, mężowi wyjątkowo nie posmakowały,
Rurki waflowe z mleczną czekoladą - PYSZNE!!!
Migdały w czekoladzie - WYŚMIENITE!!!
Black Gold herbata czarna z płatkami słonecznika i nagietka - dla mnie za mocna, dla męża nagietek jest fuj, ale mama korzysta i lubi :),
Chrupki kukurydziane z orzeszkami arachidowymi - niesmaczne, ale pewnie dlatego, ze nikt w moim gronie nie przepada za posmakiem orzeszków,
Smoothie sok mango i marakuja - bardzo smaczny,
Ziemniaki odmiana Agata - długo się gotują i w ogóle jestem na nie,
Olej rzepakowy - zwykły olej,
Tesco Płyn uniwersalny Majowy Bukiet - może być.

17 rzeczy, do 9 na pewno jeszcze wrócę, 4 są mi obojętne, a 4 okazały się porażką. Kampania TESCO była bardzo fajna, jedynym minusem było to, ze sklepy nie były przygotowane z ilością produktów i trzeba było zakupy powtórzyć, ale pewnie właśnie o to chodziło ;).

Do tego dostanę jakąś miłą niespodziankę za aktywne prowadzenie kampanii, ciekawe co to takiego będzie...? Lubię takie niespodzianki :).

edit. Prezentem jest karta podarunkowa do sklepu TESCO o wartości stu złotych, super prawda...?

xoxo

6 komentarzy:

  1. Heh. Fajnie to opisałaś. Sok był pyszny, no i słodycze, zwłaszcza rurki :) Avokado nam nie podeszło i to był chyba najgorszy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) A ja ogólnie za awokado nie przepadam, tylko w guacamole jest według mnie zjadliwe ;p

      Usuń
  2. Gratulacje tej karty podarunkowej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślałam, ze przyślą kolejne kupony, a tu taka niespodziewanka :):):)

      Usuń
  3. lubię migdały - już sobie wyobrażam jakie pyszne muszą byc w czekoladzie ;)
    gratuluję karty i życzę owocnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie pyszne były te w białej czekoladzie! :) Dziękuję!

      Usuń