poniedziałek, 3 lutego 2014

Projekt Wyprawka - czyli rzeczy o których pewnie jeszcze nie słyszałyście.

Bardzo mi się podoba sama idea Projektu, testujemy innowacyjne rzeczy, które są naprawdę przydatne w codziennym życiu z naszymi maluszkami. Zresztą wejdźcie na ich funpage'a i same się przekonajcie :).

Mi się niestety nie udało jeszcze załapać do testów, jednak za wypełnianie ankiet na ich stronie wygrałam dwie rzeczy:

-Butelkę Kid Basix Safe Sippy:

-posiada rurkę,
-dodatkowe trzy "zaworki" (możemy zrobić kubek niekapek, zwykły kubasek lub zamknąć na czas podróży),
-jest ze stali nierdzewnej, dla mnie to świetne rozwiązanie, ponieważ mam lekką awersję do tych super bezpiecznych i ekologicznych plastików...

-Woreczki do sterylizacji butelek, smoczków i odciągaczy pokarmów Topcom:

-miło się zaskoczyłam, ponieważ dostałam aż 3, a nie jeden tak jak było napisane w mailu.
-nie mam mikrofalówki, ale przyda się kiedy córcia ma będzie zostawać u Dzidków,
-wartość 46,00zł.

Może Wy spróbujecie szczęścia...?

xoxo


2 komentarze:

  1. Gratuluję! ja też wypełniałam, ale nic :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że Tobie też się uda następnym razem :) Do tych wszystkich portali testowych trzeba mieć dużo cierpliwości;p

    OdpowiedzUsuń