poniedziałek, 20 stycznia 2014

ShinyBox - testowanie pudełka archiwalnego

Postanowiałam zamówić jeszcze jedno pudełko archiwalne, nie zawiodłam się.


Mineralny cień do powiek La Rosa 25,00zł/3g. Czyli coś co od dawna chciała wypróbować. Ma bardzo ładny pełowy kolor, niestety odrobinka wysypała się w pudełku. Takie cień ma wiele zastosowań, można go używać na sucho, mokro, jako pigment do lakieru czy błyszczyku.


Lakier do paznokci La Rosa 18,00zł/10ml to rzecz , którą przetestowałam jako pierwszą. Jest napisane, że dopiero druga warstwa wydobywa blask i kolor, jednak już pierwsza mi się podoba i mam zamiar takie zostawić. Nie ma smug i dobrze kryje, do tego schnie bardzo szybko.


Lubię pudry transparentne, jednak pudru ryżowego Mariza 18zł/5g nie miałam możliwości jeszcze nigdy przetestować. to naprawdę fajna opcja na zimę, aby uzyskać bardziej naturalny makijaż.


Maseczka do twarzy to coś po co miałam się specjalnie wybrać do drogerii, na szczęście już mam i nie muszę się ruszać na to wstrętne zimno :). Bingospa 12zł/120g dostałam nie migdałowe tak jak miało być lecz z olejkiem winogronowym. To akurat dobra zmiana, bo wolę owocowe zapachy.


Balsam do ciała AA 24,00zł/250ml to jedyna rzecz, która się nie przyda, ponieważ mam w domu spory zapas balsamów. Zawsze jednak można kogoś obdarować. Tak, więc to jedyny kosmetyk z pudełka, którego nie będę testować.


Do tego dostałam trzy próbki:
I dwa kupony rabatowe, jeden do sklepu answer.com już nieaktywny, a drugi 10% zniżki na jakieś tam atrakcje, ale to od razu poszło do kosza ;)

No i oczywiście ulotka:

Za pudełko zapłaciłam 39zł (miałam rabat), cena pojedynczego pudełka to 49zł, jednak kosmetyki w srodku znacznie przekraczają jego wartość, w tym przypadku łączna wartość produktów to 97zł i zaznaczę, ze jest to jedno z mniej wartościowych pudełek.

Jednocześnie jeśli zamówimy "świeże" pudełko to często dorzucają coś extra tylko dla subskrybentek. Dlatego tak gorąco polecam tę opcję :) >>KliK<

Można też wykupić abonament im dłuższy tym taniej wychodzi.

Zapraszając znajome również możemy otrzymać pkt i wymienić je na ShinyBox.

Jest to świetna opcja nie tylko na prezent dla siebie ale jednocześnie na prezent dla bliskich :) >>KliK<<

xoxo

2 komentarze:

  1. Też mam możliwość kupienia za 39zł jakieś pudełko i się zastanawiam :) Czasami naprawdę można złapać wspaniałe kosmetyki za niewielkie pieniądze. Do tej pory miałam trzy pudełka - które wygrałam.

    Pozdrawiam

    http://brilliaance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to pudełko naprawdę odpowiada, bo oprócz balsam, kupiłam bym wszystko w najbliższej drogerii i zapłaciła dwa razy tyle ;)

      Usuń