wtorek, 14 stycznia 2014

ShinyBox - pudełko pełne skarbów

Skusiłam się na promocję ShinyBox i zamówiłam pudełko za 39zł.

Tutaj możecie zamówić pudełeczko za 49zł >>KliK<<

Jeśli jednak jesteście cierpliwe, załóżcie konto, zapiszcie się do newslettera i czekajcie na swój rabat, mój wyniósł 10zł, promocja trwa do końca stycznia, losują różnej wysokości rabaty. >>KliK<<

Zamówiłam pudełko Listopad 2013, a w nim:
-URIAGE Woda termalna 7,80zł/50ml
-URIAGE Creme Lavante 1,97zł/15ml
-L'OCCITANE Mleczko do ciała Werbena 28,50zł/75ml
-L'OCCITANE Żel pod prysznic Werbena 17,70zł/75ml
-GRASHKA Baza pod cienie i do ust 11,90zł/1,2ml
-GRASHKA Perłowy cień do powiek 7,90zł/2g
-PREZENT od marki Wibo
            -Lakier Extreme Nail 5,40zł/9,5ml
            -Cienie z jedwabiem i wit. E 6,00zł/2,7g

Łączna wartość pudełka to  87,17zł plus prezent od marki Wibo.
Zamówiłam ze względu na kosmetyki L'OCCITANE, od dawna mnie interesowały jednak ich cena mnie przerażała. Teraz mogę je przetestować w niskiej cenie.

Dodam, ze przesyłka jest gratis :).



Oczywiście są dostępne różne wersje, na pewno każda Kobitka znajdzie coś dla siebie :)

xoxo

2 komentarze:

  1. Zarejestrowałam się. Jeśli uda mi się wylosować podobną zniżkę, to zapewne skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bodajże w ciągu 48 godzin odsyłają maila z rabatem, na pewno większy rabat rzadko odsyłają, ale dużo znajomych już skorzystała z tego na 10zł :) Ale może będziesz tą szczęściarą ;)

      Usuń