piątek, 8 listopada 2013

Gdzie najlepiej testować produkty....?

Jak dla mnie nieodwołalnie wygrywa serwis TestMeToo !

Dlaczego...?

Ponieważ, żeby dostać się do testów wystarczy wypełniać bardzo krótkie ankiety.
Potwierdzamy udział.

Odbieramy przesyłkę, bardzo starannie zapakowaną :)


 (Swoją drogą smiesznie, duża paczka jak na takie gabaryty kosmetyku.)

No i wyskakuje w końcu niespodzianka, dla mnie i mojej córki :)



1. Na stronie potwierdzamy odbiór paczki.

2. Testujemy (mamy na to tydzień).

3. Wypełniamy, krótką i rzeczową ankietę.

To wszystko co musimy zrobić, po tym ile musimy się natrudzić przy kampaniach na innych stronach to miła odmiana.

Swoją drogą polecam żel, tani, przyjemny zapach i dobry dla moich wybrednych włosów, a przy okazji nawilża ciało :).

xoxo




P.S. Pomimo, że tak mocno polecam portal, to nic z tego nie mam ;)

2 komentarze:

  1. Nieprawda, masz. Powiększasz audytorium.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się nie zgodzę, bo do kolejnych testów nie jest mi potrzebne audytorium tylko rekomendowanie produktu ;)

      Usuń