czwartek, 14 listopada 2013

Wkładki laktacyjne - banglastycznie :)

Miło dostać pełowartościowy produkt, za wsytawienie o nim jednej jedynej opini :)


Oczywiście pudełko w paczce 3 razy wiekszej od przesyłki ;p





No i oto one, nowe wkładki Canpol'u z aloesem:





Miałam je na sobie raz i stwierdzam, że są całkiem, całkiem. Chłonne, dobrze się układają na biuście i pod miękkim stanikiem :)
Cena też przyzwoita.
W zasadzie są to najlepsze wkładki jakich używałam do tej pory (Lansioh, Lovi, Chicco, Bella). Mają długi pasek z klejem przez co nie ma siły, żeby się odklejały. Wcześniej problemem było to, iż mam mały biust i wkładki było widać  przez ubranie te jednak są inne, są super, są świetne, no po prostu najlepsze.
Sprawy techniczne: każda wkładka jest zapakowana w osobny woreczek, przez co możemy je luźno wrzucić do torebki/kosmetyczki: jest to też bardziej higieniczne niż trzymanie wielu w jednym worku, mniej bakterii, etc.
Nie ma co się więcej rozpisywać przetestujcie same!


Dostałam je z bangla.pl, wcześniej dostałam w powiązaniu z serwisem, kubek niekapek LOVI, o taaaki ---> >>klik<<

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz