wtorek, 30 lipca 2013

Próbki i nagroda :)

Zaskoczyła mnie firma DOVE, kurier przyjechał, przywiózł magiczne pudełeczko:


 Zaczęłam się zastanawiać co tam może być, bo przecież nie pisałam maila do tej firmy o próbki i raczej nie brałam udziału w żadnym konkursie...

Otwieram a tam o :

Dezodorant ma naprawdę przyjemny zapach i jest skuteczny, daję ochronę przed poceniem na długi czas. Chyba przerzucę się z NIVEA na ten ;)
POLECAM WYPRÓBOWAĆ! :)


A teraz coś co interesuje Was bardziej czyli próbeczki :)

Dzisiaj mam dla Was niewiele, bo tylko portal EverydayMe, po zalogowaniu możecie zamówić te oto wspanialości:
Czyli:
-Gillette PRO 3w1 Instant Hydration,
-Fairy Pomegranate & Red Orange 35ml.

Co jakiś czas na portalu pojawiają się nowę próbki więc warto.

Czekałam na miły prezent od pewnej firmy dla Was, jednak się nie doczekałam, pomimo ich deklaracji także dodaję ich na czarną listę FakenDeJu, a Was i tak czymś uraczę, ale o tym w następnym odcinku;p

xoxo



1 komentarz: