wtorek, 17 grudnia 2013

Kolejne kroki z TestMeToo

Czyli co dalej, gdy już przetestujemy produkt...?
Nic szczególnie trudnego - mamy go zarekomendować (jeśli się sprawdził).
 http://testmetoo.com/dolacz-do-nas/?token=ab723fe3e15b81af6b91b255666ce3e3
Mamy na to określony czas, zegar odlicza go na Naszym profilu.
Najłatwiej jest wysłać rekomendacje swojemu audytorium, wystarczy kliknąć jeden raz, a wiadomośc zostanie wysłana do wszystkich. Możemy też wysyłać wiadomości poprzez Facebook'a lub e-mail. Na profilu wyświetla nam się również miejsce w rankingu rekomendujących jakie zajmujemy.

Ja rekomenduję dla Was Żel Lipidowy do ciała i włosów Mixa:

(kliknij w zdjęcie!)

Uważam, że jest naprawdę godny polecenia ze względu na swoją cenę. Ma bardzo przyjemny zapach (dla mnie, mojemu M się nie podoba). Używam go ja i moja kilkumiesięczna córa - nie wyraża żadnych sprzeciwów, nawet wtedy gdy tatuś leje jej go do oczu;p.Nadaje się do moich łamliwych i cieniutkich włosów. Ogólnie nie ma wad według mnie, ale musicie sprawdzić same czy odpowiada Wam jego specyficzny zapach.

Jeśli jeszcze nie zaczęłyście/liście swojej przygody z TestMeToo to >>KliknijTutaj<<.


W testach trzech produktów brało udział 1100 osób! Moze czas na Ciebie...?

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz